erwinvanhal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele nummer niet zichtbaar in account

Ik probeer al een geruime tijd uit te zoeken, waarom mijn mobiele nummer niet wordt weergegeven in mijn account.

Heb verscheidene keren mijn wachtwoord veranderd, mijn gegevens opnieuw ingesteld etc ...

Maar als ik probeer in te loggen in de app, komt er direct een pop up bericht te staan..

Met als inhoud, dat er geen rollen beschikbaar of niet aanwezig zijn voor dit nummer en account.

En ik gebruik alleen dit nummer en die heb ik vandaag nog opgewaardeerd. Dus ik ben het ff kwijt.

Wat gaat er nou verkeerd? 

+ opwaarderen doe ik regelmatig en gaat ook goed (vandaag nog gedaan)

+ inloggen met mijn emailadres en nieuw wachtwoord lukt wel via mijn laptop, maar...

- inloggen via de My Vodafone App lukt helemaal niet en er

- verschijnt een pop up bericht, waarin staat dat er geen rollen zijn voor mijn mobiele nummer en mijn account

- mobiele nummer en simkaart gegevens worden niet weergegeven als ik inlog via mijn laptop

- mobiele nummer wordt helemaal niet weergegeven in mijn account als ik inlog op de laptop

 

Ik wordt er nu wel een beetje knetter van, aangezien ik vandaag heb opgewaardeerd

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @erwinvanhal
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Gelukkig lees ik dat je het een en ander al zelf geprobeerd hebt. Dit is helaas niet iets wat jij kunt aanpassen. Dit kan alleen opgelost worden door een medewerker. Je krijgt deze melding omdat het account niet correct is gekoppeld aan je nummer en klantnummer. Ik help je dan ook graag hiermee verder! Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres waarmee je een account hebt aangemaakt.
Ik hoor graag van je! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @erwinvanhal
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Gelukkig lees ik dat je het een en ander al zelf geprobeerd hebt. Dit is helaas niet iets wat jij kunt aanpassen. Dit kan alleen opgelost worden door een medewerker. Je krijgt deze melding omdat het account niet correct is gekoppeld aan je nummer en klantnummer. Ik help je dan ook graag hiermee verder! Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres waarmee je een account hebt aangemaakt.
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @erwinvanhal. Mocht je hierbij hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic