1
Vraag
2
Reacties
leopard330

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mislukte incasso kosten op de rekening

Man, wat een toko hier.

 

Zie link:

https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Vodafone-verlengt-automatisch-ondanks-opzegging/td-p/203882

 

En nog steed rekeningen!!! 

Elke maand 2.26, overige kosten?

 

Alles al in jan. 2021 stop gezet, maa nee, niks is minder waar.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @leopard330
Ik kan me voorstellen dat je het niet eens bent met de kosten voor het mislukken van een incasso.  Ik leg je graag hier meer over uit en heb daarom gelijk de facturen erbij gepakt en je vorrige topic. In het vorige topic leg ik uit aan je dat de laatste factuur in juni zal plaats vinden en dat je abonnement stop is gezet. Het begint met de factuur van mei. De factuur van mei had op zijn laatst op 26-05 voldaan moeten worden. Doordat de incasso mislukt en deze factuur pas op 07-06 voldaan wordt, worden er mislukte incasso kosten in rekening gebracht van €2,26 op de volgende factuur.  Uiteindelijk komt de factuur van juni eraan. De automatische incasso voor juni mislukt helaas ook en is daardoor open blijven staan, waardoor dit zich nogmaals herhaalt. Mocht een automatische incasso de eerste keer niet lukken, proberen we het altijd een aantal dagen later nog een keer. Daarna worden de kosten voor een mislukte incasso in rekening gebracht. Indien een incasso niet uitkomt of omdat je liever de incasso op een andere datum wilt hebben, kun je altijd met ons contact opnemen. We kijken graag met je mee naar wat mogelijk is. 

Ik heb eenmalig een uitzondering voor je gemaakt om 2x deze kosten te crediteren. Hierdoor staat er geen factuur meer open. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @leopard330 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.  

Uiteraard heel vervelend dat dit nog altijd loopt. Vanaf morgen is @Louis er weer en dan zal die het oppakken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @leopard330
Ik kan me voorstellen dat je het niet eens bent met de kosten voor het mislukken van een incasso.  Ik leg je graag hier meer over uit en heb daarom gelijk de facturen erbij gepakt en je vorrige topic. In het vorige topic leg ik uit aan je dat de laatste factuur in juni zal plaats vinden en dat je abonnement stop is gezet. Het begint met de factuur van mei. De factuur van mei had op zijn laatst op 26-05 voldaan moeten worden. Doordat de incasso mislukt en deze factuur pas op 07-06 voldaan wordt, worden er mislukte incasso kosten in rekening gebracht van €2,26 op de volgende factuur.  Uiteindelijk komt de factuur van juni eraan. De automatische incasso voor juni mislukt helaas ook en is daardoor open blijven staan, waardoor dit zich nogmaals herhaalt. Mocht een automatische incasso de eerste keer niet lukken, proberen we het altijd een aantal dagen later nog een keer. Daarna worden de kosten voor een mislukte incasso in rekening gebracht. Indien een incasso niet uitkomt of omdat je liever de incasso op een andere datum wilt hebben, kun je altijd met ons contact opnemen. We kijken graag met je mee naar wat mogelijk is. 

Ik heb eenmalig een uitzondering voor je gemaakt om 2x deze kosten te crediteren. Hierdoor staat er geen factuur meer open. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic