1
Vraag
2
Reacties
lucastang

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo en Mijn Vodafone Ontkoppelen

Hoi! 
Ik wil graag Mijn Ziggo en Mijn Vodafone accounts ontkoppelen. Lang verhaal kort, Ik wil graag mijn huidige vodafone account aan een andere Mijn Ziggo account koppelen. Dankjewel!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lucastang
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het loskoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account kan geregeld worden! We kunnen het My Vodafone account hiervoor verwijderen, zodat je deze opnieuw kunt registeren. In jouw geval wil je deze graag koppelen aan een ander Mijn Ziggo account. De kortste klap is dan om vanuit het betreffende Mijn Ziggo account het account uit te breiden. Zo zijn deze direct weer gekoppeld.

Om dit te realiseren heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. Wil je de door @Energieboy gevraagde informatie naar mij toe sturen in een privéberichtje? Dan ga ik voor je aan de slag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @lucastang 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lucastang
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het loskoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account kan geregeld worden! We kunnen het My Vodafone account hiervoor verwijderen, zodat je deze opnieuw kunt registeren. In jouw geval wil je deze graag koppelen aan een ander Mijn Ziggo account. De kortste klap is dan om vanuit het betreffende Mijn Ziggo account het account uit te breiden. Zo zijn deze direct weer gekoppeld.

Om dit te realiseren heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. Wil je de door @Energieboy gevraagde informatie naar mij toe sturen in een privéberichtje? Dan ga ik voor je aan de slag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic