1
Vraag
2
Reacties
Anita Janken

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding 'er gaat iets mis' bij inloggen op My Vodafone

Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen via My Vodafone, krijg telkens de melding 'er ging iets mis'  zodra ik op een van mijn nummers klik. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anita Janken welkom hier!

De foutmelding bij het inloggen in My Vodafone via de browser komt mij bekend voor. Op dit moment staat er een ticket open dat diverse klanten een afbeelding krijgen te zien van een rijdende ambulance met de tekst 'Er ging iets niet helemaal goed! De content in My Vodafone is om die reden dan niet inzichtelijk. Dit heeft verder geen invloed op de werking van de My Vodafone app. 

Er is dus een storing bekend en geadviseerd wordt om een cache clean te doen en de cookies te verwijderen of in de tussentijd de My Vodafone app te gebruiken of My Vodafone in de browser op een ander apparaat te proberen.

Update 12 april: Het probleem is opgelost
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anita Janken welkom hier!

De foutmelding bij het inloggen in My Vodafone via de browser komt mij bekend voor. Op dit moment staat er een ticket open dat diverse klanten een afbeelding krijgen te zien van een rijdende ambulance met de tekst 'Er ging iets niet helemaal goed! De content in My Vodafone is om die reden dan niet inzichtelijk. Dit heeft verder geen invloed op de werking van de My Vodafone app. 

Er is dus een storing bekend en geadviseerd wordt om een cache clean te doen en de cookies te verwijderen of in de tussentijd de My Vodafone app te gebruiken of My Vodafone in de browser op een ander apparaat te proberen.

Update 12 april: Het probleem is opgelost
 

Johan1952

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze adviezen geprobeerd maar dan krijg ik ook de melding " er gaat iets mis" .

Kan op 3 prepaid nummers op geen enkele manier opwaarderen! Wat nu??

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Johan1952 De storing speelt niet in de My Vodafone App. Je zou via die weg dus wel kunnen opwaarderen. Andere opties om op te waarderen vind je hier.

Johan1952

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas werkt de MY Vodafone app ook niet op 3 telefoons. Verkeerd geinfotmeerd!!!!!!!!

Anita Janken
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor de reactie. Met het verwijderen van de cookies is het probleem nu inderdaad opgelost!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic