Hoi @Boeboe,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke opmerking. Net zoals @Energieboy ben ik nieuwschierig naar wat er precies mis gaat. Kun je aangeven wat er precies mis gaat met MB's doneren? Probeer je dit via de wifi of via ons netwerk (4G/5G)? Krijg je een foutmelding in beeld? Kun je van de foutmelding een screenshot hier toevoegen?
Je mag mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Zodra ik de gegevens heb, zal ik een onderzoek aanmaken voor de technische dienst.
@Energieboy helaas is de feedback knop in de app/ op de website niet daarvoor bedoelt. Deze knop is aanwezig voor de informatie die getoond wordt. Indien iets niet werkt, dan moet er een onderzoek aangemaakt worden via de klantenservice, ons of via een ander kanaal.