1
Vraag
2
Reacties
Boeboe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB's doneren werkt niet

Kan mijn te veel aan mb's niet overmaken naar goede doelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi,

Heel vervelend maar ik denk dat ik Steven z'n bericht zal moeten herhalen:
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe

Als je daar nog niets van hebt vernomen dan zijn ze er nog mee bezig. Je kan, als het goed is, je case informatie vinden in je My Vodafone. Verder kan ik, en Steven, op dit moment ook niets doen. Steven is er pas na het weekend weer en ik werk niet bij Vodafone. Maar als er een case is aangemaakt kan Steven ook niet zoveel en zal je daarop moeten wachten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Boeboe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk altijd heel vervelend. Zit je wel op 4G/5G met je mobiel? Want via WiFi werkt het namelijk niet. Mocht het dan nog niet werken, ga in de My Vodafone app naar de pagina waar het niet lukt. Als je daar bent, klik dan op de 24/7 button, rechts boven in beeld, en klik dan op feedback. Daar kan je je probleem invullen en zal deze direct bij de juiste afdeling komen en dan kunnen ze je vraag in behandeling nemen en deze aan je terug koppelen. Dat is de beste manier om te doen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Boeboe
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke opmerking. Net zoals @Energieboy ben ik nieuwschierig naar wat er precies mis gaat. Kun je aangeven wat er precies mis gaat met MB's doneren? Probeer je dit via de wifi of via ons netwerk (4G/5G)? Krijg je een foutmelding in beeld? Kun je van de foutmelding een screenshot hier toevoegen? 

Je mag mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Zodra ik de gegevens heb, zal ik een onderzoek aanmaken voor de technische dienst.

@Energieboy helaas is de feedback knop in de app/ op de website niet daarvoor bedoelt. Deze knop is aanwezig voor de informatie die getoond wordt. Indien iets niet werkt, dan moet er een onderzoek aangemaakt worden via de klantenservice, ons of via een ander kanaal. 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Boeboe. Ervaar je nog steeds problemen met het doneren van MB's?  Ik hoor graag van je! 

Boeboe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nog steeds dezelfde problemen.

ik heb een ref. nummer gekregen, dus al mijn gegevens zijn bijVodafone bekend.

Begrijp niet dat ik dit met de Community  moet kort sluiten.

groet N.M.Ramaekers

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat wil je precies kortsluiten met ons? In mijn eerdere bericht vroeg ik namelijk naar gegevens zodat ik dit issue voor je kon aankaarten bij de technische dienst. 
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe

Boeboe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen mb’s Doneren aan goede doelen!!!!!!!!!!!!

heb ref nummer!!!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi,

Heel vervelend maar ik denk dat ik Steven z'n bericht zal moeten herhalen:
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe

Als je daar nog niets van hebt vernomen dan zijn ze er nog mee bezig. Je kan, als het goed is, je case informatie vinden in je My Vodafone. Verder kan ik, en Steven, op dit moment ook niets doen. Steven is er pas na het weekend weer en ik werk niet bij Vodafone. Maar als er een case is aangemaakt kan Steven ook niet zoveel en zal je daarop moeten wachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic