Gaarne mijn account loskoppelen van (niet meer bestaande) ziggo account.
Hoi @Ruud3
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.
Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.
Alles staat ingevuld. Welke aanvullende informatie ?
Als je alles bij je profielinstellingen hebt ingevuld (zoals postcode en huisnummer enz) dan is het in orde en kan Steven je verder helpen.
Hoi @Ruud3,
Ik koppel graag de accounts los van elkaar voor je.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Helaas is het niet mogelijk om de gegevens meer in te zien via het profiel.
Dankjewel voor de gegevens @Ruud3.
Ik heb je Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone.
Hierdoor is het Mijn Ziggo account verwijderd.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.