1
Vraag
2
Reacties
Miranda79

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Loskoppelen my vodafone en mijn ziggo

Ik zou graag my vodafone en mijn ziggo losgekoppeld willen hebben, ik wil wel graag mijn logins gegevens zo willen houden op internet staat dat het via deze site aangevraagd moet worden omdat je het niet zelf kunt ontkoppelen.

 

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik wil gewoon weer apart inloggen bij my vodafone en mijn ziggo dus niet meer gekoppeld wel met huidige inloggegevens en alle andere gegevens die er nu in staan dus geen nieuw account of inloggegevens.

 

@Louis kun jij mij verder helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, top! Ik lees hier al dat je op de hoogte bent. Je mag mijn privebericht bij deze negeren :). Ik zie dat mijn collega @Cecilia dit al heeft uitgelegd. Als ik er niet ben, dan pakt zij lopende issues voor mij op en ik doe dit voor haar als zij er niet is. Ik heb je My Vodafone losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken :). Laat je weten of het gelukt is? 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miranda79 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zit hier inderdaad op de juiste pagina om geholpen te worden. En het klopt dat Steven je ermee kan helpen. Je kan @Louis een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!


In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Miranda79
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy heb ik gedaan, bedankt voor je reactie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Miranda79
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik neem het roer vandaag even van @Louis over! Het is zeker mogelijk om je accounts los te koppelen, maar wanneer dit gerealiseerd wordt dan heb je voor beide accounts andere inloggegevens. Het is niet mogelijk om voor beide omgevingen dezelfde gebruikersnaam te gebruiken. Voor het loskoppelen verwijderen we het My Vodafone account waarna je opnieuw kunt registeren. Dit dient dus met een ander e-mailadres te gebeuren dan waarmee nu het account is aangemaakt. 

Wil je op basis van bovenstaande informatie nog steeds graag de accounts ontkoppelt hebben? Ik hoor het graag van je, zodat ik hiermee dan aan de slag kan gaan.

Miranda79
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia graag.

Maar ik heb alle info al naar steven gemaild privé.

Ik wil ze hoe dan ook losgekoppeld hebben.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, top! Ik lees hier al dat je op de hoogte bent. Je mag mijn privebericht bij deze negeren :). Ik zie dat mijn collega @Cecilia dit al heeft uitgelegd. Als ik er niet ben, dan pakt zij lopende issues voor mij op en ik doe dit voor haar als zij er niet is. Ik heb je My Vodafone losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken :). Laat je weten of het gelukt is? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic