Ankh123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Loskoppelen Mijn vodafone & Mijn Ziggo

Ik wil graag mijn vodafone & mijn ziggo loskoppelen van elkaar. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ankh123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, hartelijk dank voor jullie reacties om het probleem op te lossen. Op een of andere manier is het probleem al opgelost doordat ik in een ander bericht las dat je voor het andere account een ander email-adres moet gebruiken. 
😅

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ankh123 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ankh123
Een warm welkom hier!

Het is zeker mogelijk om My Vodafone en Mijn Ziggo weer te ontkoppelen. Ik help je hier dan ook graag bij. Om dit te realiseren zal één van beide accounts verwijderd worden, zodat je je daarna opnieuw kunt registeren met een ander e-mailadres. Zo ontstaan er dan weer twee afzonderlijke accounts. Ik hoor dan ook graag welk account je verwijderd wilt hebben. 

En wil je mij ook in een privébericht de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adres: 
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Ik zie je privébericht graag tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

Ankh123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, hartelijk dank voor jullie reacties om het probleem op te lossen. Op een of andere manier is het probleem al opgelost doordat ik in een ander bericht las dat je voor het andere account een ander email-adres moet gebruiken. 
😅

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic