Heb eerder in een topic (https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/abonnement-red-together-i-c-m-toestel-met-levertijd-3...) gemeld dat mijn toestel, volgens de SMS-bom van Vodafone eigenlijk eind vorige week geleverd had moeten zijn. Echter, de status van mijn bestelling is onveranderd “ontvangen”, en verder niets. Zijn er meer klanten die dit soort (wellicht geautomatiseerde) SMS-jes krijgen zonder iets te ontvangen? Zijn er forum-leden die daarop actie hebben ondernomen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ah, dat is zuur @Gemini030!
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560 zodat zij de bestelling kunnen controleren.
In het topic over de iPhone zie je de actuele levertijden.
Uit jouw order kan ik halen dat het toestel nog niet verstuurd is.
Hierdoor heb je ook nog geen track en trace code ontvangen.
Ah, dat is zuur @Gemini030!
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560 zodat zij de bestelling kunnen controleren.
In het topic over de iPhone zie je de actuele levertijden.
Uit jouw order kan ik halen dat het toestel nog niet verstuurd is.
Hierdoor heb je ook nog geen track en trace code ontvangen.
Steven Vodafone wrote:Ah, dat is zuur @Gemini030!
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560 zodat zij de bestelling kunnen controleren.
In het topic over de iPhone zie je de actuele levertijden.
Dank, Steven. De klantenservice wist helaas geen eerdere datum te melden dan op de statuspagina: de SMS-jes stonden blijkbaar al eerder geprogrammeerd en zijn foutief verzonden.
Dankjewel voor de terugkoppeling @Gemini030. Ik ben er bang voor dat er niks anders op zit dan wachten :(.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.