1
Vraag
2
Reacties
Carolien98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Langere tijd buiten de EU

Ik ga voor onbepaalde tijd (maar wss 7 a 8 maanden) buiten europa reizen. Ik weet dat ik daar lokale simkaarten moet kopen, en doordat vodafone een esim mogelijkheid heeft, leek het me ideaal om iets af te sluiten bij vodafone. Vanaf oktober moet ik namelijk toch overstappen.

- Is het mogelijk om voor een kortere periode binnen mijn 2-jarig abonnement een aantal maanden pauze te nemen? Of kan ik hem alleen heel laag zetten? Laagste zou 13,50 zijn, dus nog steeds niet echt goedkoop.
- Of is het dan slimmer om een maandelijks opzegbaar abonnement te nemen tussen oktober - januari, en dan vanaf januari bij vodafone een prepaid kaart, zodat ik wel mijn nummer kan behouden, maar geen maandelijkse kosten heb?

Ik hoor graag of iemand hier tips over/ervaring mee heeft!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Carolien98 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om een lange tijd weg te zijn. Tenminste, dat lijkt me leuk! Het is mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Voor meer informatie over het op pauze zetten van je abonnement, lees je hier. Het omzetten naar prepaid en dan weer terug zetten is best wat werk en dan hopen dat het goed gaat. Daar zou mijn voorkeur niet naar uitgaan 😁

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Carolien98 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om een lange tijd weg te zijn. Tenminste, dat lijkt me leuk! Het is mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Voor meer informatie over het op pauze zetten van je abonnement, lees je hier. Het omzetten naar prepaid en dan weer terug zetten is best wat werk en dan hopen dat het goed gaat. Daar zou mijn voorkeur niet naar uitgaan 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic