1
Vraag
2
Reacties
Samir249

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen jullie mijn mijn spoed weer activeren

Ben aan het werk en ineens me telefoon geblokkeerd kan niet internetten niet sms n en niet bellen alleen omdat ik veel verbruikt heb dit is de eerste maand dat ik bij jullie zit een heb nu al spijt dit jullie kan ik niet meer mee klanten bellen wat is dit nou jullie sturen en sms bericht dat ik moet bellen maar hoe jullie hebben me geblokkeerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Samir249 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend natuurlijk, maar binnen een maand al geblokkeerd worden, dat heb je snel gedaan. Normaal is Vodafone niet zo snel daarin, alleen als er echt dingen zijn waar ze niet blij mee zijn. Wat dit kan zijn, kan ik je niet zeggen, ik werk niet bij Vodafone. Je kan natuurlijk wel bellen via een normale telefoon of anders via de website een chat starten. Er ook medewerkers van Vodafone aanwezig, maar die moeten nu net je bericht zien. Dus het snelst is toch om contact op te nemen, zoals Vodafone je aangeeft. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Samir249 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend natuurlijk, maar binnen een maand al geblokkeerd worden, dat heb je snel gedaan. Normaal is Vodafone niet zo snel daarin, alleen als er echt dingen zijn waar ze niet blij mee zijn. Wat dit kan zijn, kan ik je niet zeggen, ik werk niet bij Vodafone. Je kan natuurlijk wel bellen via een normale telefoon of anders via de website een chat starten. Er ook medewerkers van Vodafone aanwezig, maar die moeten nu net je bericht zien. Dus het snelst is toch om contact op te nemen, zoals Vodafone je aangeeft. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Samir249
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat een nare verassing tijdens je werk dat je bent geblokkeerd wegens hoogverbruik! Via deze weg kan ik de blokkade helaas niet opheffen. Dit moet gebeuren door onze afdeling hoogverbruik. Ik raad je aan om contact op te nemen met het nummer welke staat vermeld in het SMS bericht.  Mijn excuses voor het ongemak.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic