1
Vraag
2
Reacties
stevinsonboy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kosten berekend bij uitzetten voicemail - prepaid

Om je voice mail uit te zetten, kan je gratis naar het nummer 12330 bellen, althans zo staat dat vermeld op de website van Vodafone. Dus niet, even zo goed wordt er dan toch 20 eurocent in rekening gebracht. Als je daar dan vervolgens een vraag over stelt, blijven ze bij support bij hoog en laag volhouden dat het nummer niet gratis is.......

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @stevinsonboy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je prepaid?
Zo ja, dan zijn er kosten aan verbonden. Dit kan je lezen in deze topic. In het midden staat dat er kosten zijn voor prepaid gebruikers. 

Bekijk in context

stevinsonboy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, als ik verder naar beneden scrol, zie ik het nu ook. Echt handig vind ik dat niet want de eerdere vermelding wekt het vermoeden dat het gratis is. Waarom niet gelijk er achter vermeld dat het NIET gratis voor prepaid is. Had mij en de helpdesk een hoop tijd en moeite gescheeld en in zekere mate de ergernis die bij me opkwam om zoveel onbegrip, uiteraard, zoals nu is gebleken ten onrechte.

Eind goed, al goed om dit topic dan maar af te sluiten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @stevinsonboy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je prepaid?
Zo ja, dan zijn er kosten aan verbonden. Dit kan je lezen in deze topic. In het midden staat dat er kosten zijn voor prepaid gebruikers. 

stevinsonboy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Als ik de link open die je meestuurde als deze topic zie ik toch echt het volgende:

Voicemail uitzetten
Uitzetten van je voicemail kan door naar 12330 (gratis) te bellen.

Kan nergens ontdekken dat het niet voor prepaid geldt, maar wie weet ben ik ziende blind he he....

stevinsonboy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, als ik verder naar beneden scrol, zie ik het nu ook. Echt handig vind ik dat niet want de eerdere vermelding wekt het vermoeden dat het gratis is. Waarom niet gelijk er achter vermeld dat het NIET gratis voor prepaid is. Had mij en de helpdesk een hoop tijd en moeite gescheeld en in zekere mate de ergernis die bij me opkwam om zoveel onbegrip, uiteraard, zoals nu is gebleken ten onrechte.

Eind goed, al goed om dit topic dan maar af te sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic