Aub koppeling van ziggo account ontkoppelen van mijn vodafone. Het ziggo account wat is gekoppeld in mijn vodafone is een oud klantnummer wat al ruim 2 jaar geleden is opgezegd. Mijn vodafone tel nr is ***
graag het ziggo account met klantnr *** ontkoppelen en indien mogelijk ziggo account met klantnr *** toevoegen
** Moderator edit: Privégegevens verwijderd ivm privacy **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Elias073
Een warm welkom hier!
Ik help je graag met het loskoppelen van het oude Mijn Ziggo account. Allereerst heb ik de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat je mobiele nummer zichtbaar is op het world wide web.
Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens
Hoi @Elias073
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Als eerst even melden dat het niet verstandig is om privé gegevens hier in een openbare community te plaatsen. Ik zal een melding maken naar een moderator om je gegevens aan te passen en privé gegevens te laten verwijderen.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @Elias073
Een warm welkom hier!
Ik help je graag met het loskoppelen van het oude Mijn Ziggo account. Allereerst heb ik de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat je mobiele nummer zichtbaar is op het world wide web.
Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens
Als ik eerst inlog op mijn ziggo en dan accounts wilt samenvoegen krijg ik de melding dat mijn mobiele nr al is gekoppeld aan een ander account
Hi @Elias073
Je logt nu in op Mijn Ziggo. Wil je inloggen in My Vodafone? Dan ga je naar 'profiel' en kun je daar vervolgens het account beheren. Doordat je al een nieuw Mijn Ziggo account hebt geregistreerd kies je daar vervolgens voor het samenvoegen van de accounts. Je vult dan de gegevens in van je Mijn Ziggo account en na de koppeling zullen de inloggegevens van je huidige Vodafone account gelden voor beide omgevingen.
Dat begrijp ik allemaal wel maar het werkt niet. Als ik eerst inlog bij myvodafone en dan wilt samenvoegen krijg ik de foutmelding die in de bijlage staat. Als ik eerst inlog bij mijn ziggo en dan wilt samenvoegen krijg ik de melding dat mijn 06 nummer gekoppelt is aan een ander account. Ergens zit er iets niet goed.
Hmm, vreemd dat het bij jou niet lukt @Elias073. Dat je op het moment 2 accounts hebt, dat klopt. Je hebt namelijk nu één voor Mijn Ziggo en één voor My Vodafone. Beide hebben momenteel andere inloggegevens. Normaal gesproken ontvangen we hier altijd een terugkoppeling dat het op deze wijze is gelukt maar bij jou dus helaas niet.
Dan rest er maar 1 ding, namelijk 1 account helemaal verwijderen. In de tussentijd heb ik het nieuwe Mijn Ziggo account verwijderd, zodat je in My Vodafone het account dan kan uitbreiden met jouw nieuwe Ziggo gegevens.
Het verwijderen heeft gewerkt. Accounts zijn nu gekoppeld. Hartelijk dank voor de hulp.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.