Brandon brentje
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen Mijn Ziggo aan My Vodafone voor dubbele data

Ik heb mijn ziggo en vodafone gekoppeld maar hoe krijg ik dubbele data?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8997Reacties
  • 2885Oplossingen
  • 1921Likes
Hi Brandon brentjes,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit koppelen heeft niets met je dubbele data te maken.
Je hebt nu alleen maar je Vodafone & Ziggo gekoppeld zodat je alles in 1 oogopslag kunt bekijken.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:


  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8997Reacties
  • 2885Oplossingen
  • 1921Likes
Hi Brandon brentjes,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit koppelen heeft niets met je dubbele data te maken.
Je hebt nu alleen maar je Vodafone & Ziggo gekoppeld zodat je alles in 1 oogopslag kunt bekijken.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:


  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10859Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1946Likes
Heb je hier nog vragen over Brandon brentjes of heb je nog contact opgenomen met mijn collega's?
Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3521Reacties
  • 212Oplossingen
  • 426Likes
Geen reactie, topic is gesloten.

Uitgelicht topic