Ruud10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantnummer prepaid

Ik heb een aanvraag voor een abonnement gedaan bij Vodafone, maar ik kom niet verder. Omdat ik nummerbehoud wil en de vorige provider Lycamobile mijn klantnummer niet wil geven. Telefonisch wordt gezegd, dat mijn gegevens niet kloppen en op hun advies heb ik mijn paspoort gemaild. Maar daar wordt na drie verzoeken niet op gereageerd. Ik had een prepaid simkaart bij Lycamobile en volgens medewerkers van Vodafone krijg je dan geen klantnummer. Die heb ik dan ook nooit gekregen.

Waarom blijft de verdere afhandeling van mijn aanvraag dan achterwege?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Ruud10, welkom hier!

Wat leuk dat je een abonnement bij ons wilt afnemen. Ik begrijp dat je het nummer van jouw prepaid aansluiting bij Lycamobile wil meenemen naar jouw Vodafone abonnement. Bij een prepaid aansluiting heb je geen klantnummer. Deze hoef je dan ook niet in te vullen bij de aanvraag voor nummerbehoud of in dit formulier om nummerbehoud opnieuw aan te vragen. Op het mobiele nummer in jouw Community profiel vind ik een abonnement welke al geruime tijd actief is. Ik vermoed dan ook dat het om een ander nummer gaat. Ik wil je aanraden om even te bellen met onze afdeling Status Order hierover. Zij hebben diepere inzage in de bestellingen en porteringen die zijn aangevraagd. Je kan hen bereiken op 0800-560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic