PFEW

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klachtafhandeling

Ik had hier een topic lopen over het feit dat Vodafone nu al n half jaar niet reageert op mijn klacht over foutief doorgevoerde inflatiecorrectie. Ik wilde jullie even op de hoogte brengen van het feit dat er ondanks de hulp van Cecilia nog steeds geen antwoord is van Vodafone en dat ik besloten heb dat ik het opgeef en Vodafone met hun respectloze gedrag weg laat komen.

Maar nu blijkt het topic ook gesloten te zijn. Wél in stijl met de Vodafone werkwijze 🤣

Jullie begrijpen dat ik Vodafone ga verlaten zo gauw mn contract dit toelaat, ook al snap ik zelf ook wel dat de gedachte dat er bij de concurrentie een club zit die haar klanten wél antwoord op hun klachten geeft een nogal naïeve is.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @PFEW 

Hmm, wat jammer dat je nog steeds niets hebt vernomen op jouw klacht omtrent de inflatiecorrectie. Ik zie dat de case hiervoor nog wel steeds openstaat. De afdeling klachten heeft momenteel wel een achterstand, waardoor het langer duurt dan gebruikelijk. Het duurt bij jou alleen al een behoorlijke tijd. Had je naar aanleiding van het vorige topic de informatie ook nog toegezonden via ons rechtstreekse formulier? Eventueel kan ik ook nog bijlagen toevoegen aan de huidige case. 

Het vorige topic is inderdaad automatisch gesloten wegens inactiviteit. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic