Hoi @Captain737
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, wat vervelend zeg. Niet fijn dat je gegevens naar iemand anders is verzonden, slordig van Vodafone. Of je over een datalek kan spreken, dat weet ik niet. Dat zal Vodafone moeten onderzoeken en misschien is dat ook de reden dat het langer duurt. Echter, het is niet netjes dat Vodafone nog niets heeft laten weten. Als het goed is heb je een onderzoek nummer gekregen en daarmee kan je communiceren met de betreffende afdeling. Als je eenmaal zo’n casenummer hebt ontvangen, kan iemand anders hier niet ook nog eens mee aan de slag gaan. Maar begrijpelijk dat je hier je verhaal schrijft, omdat het erg lang duurt.
@Cecilia is werkzaam bij Vodafone en die kan misschien even met je mee kijken. Al hoewel ik verwacht dat ze zal zeggen dat ze niet veel kan doen omdat het al in behandeling is. Maar goed, ik heb haar toch even geroepen, misschien dat ze, met een omweg, toch nog iets voor je kan betekenen. Al is het wat je niet zou willen horen, maar dan weet je iets. Heb nog even geduld en dan komt iemand van Vodafone met je mee kijken.