AAGP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klacht indienen

Waar kan je nou een klacht indienen op de site van Vodafone? of moet je gewoon een mail sturen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AAGP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend om te lezen dat iemand een klacht heeft. Een klacht kan je indienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Succes en ik hoop dat je eruit komt met Vodafone 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AAGP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend om te lezen dat iemand een klacht heeft. Een klacht kan je indienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Succes en ik hoop dat je eruit komt met Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Welkom op de Vodafone Community!
Is het gelukt om een klacht in te dienen via bovenstaande link @AAGP?

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag! 

Fatma-kisi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb een kapotte telefoon al dag 1 mijn internet doet het niet ben al weken bezig. Betaal jullie elke maand en elke week gebeld oplossing is een nieuw telefoon omdat ik me klacht meteen heb door gegeven ik wordt niet netjes behandeld elke keer krijg ik iemand anders ik wil

me abonnementen opzeggen 1 en me koster. Terug anders wordt dit een zaak. Vind het heel erg slecht van jullie na jaren klant te zijn 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fatma-kisi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone maar ik kan je wel helpen met informatie. Via deze Community is het niet mogelijk om iets te regelen wat je zou kunnen helpen. Daar hebben deze mensen de bevoegdheid niet voor. 

Je kan er mee langs gaan bij een Vodafone winkel of je kan een klacht indienen via het klachtenformulier van Vodafone. De juiste mensen gaan er dan naar kijken en zullen dit naar je terug koppelen. Normaal kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je antwoord krijgt, maar gezien de kerstdagen en Oud&Nieuw kan het iets langer duren. 

Leg duidelijk uit, in stappen, wat je zelf al hebt gemeld bij Vodafone en wat je nog meer hebt gedaan. Wees zo ruim mogelijk met je verhaal zodat ze alles direct gelijk kunnen lezen en hieruit informatie kunnen halen om je te helpen. 

Succes en alvast fijne feestdagen 

Fatma-kisi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geloof me heb alles gedaan ecvt alles winkel bellen mailen heel sloerdig van ze ik weet het niet meer denk ik met een advocaat moet want ik betaal ze elke maand voor me internet die het niet eens doet bedankt voor je bericgv

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zoals ik al schreef, dien een klacht in. Dan krijg je een case nummer en zal de juiste afdeling je verder helpen. En anders moet je zeker doen wat je het beste lijkt te moeten doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic