DethRoses

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht afhandeling order nummerbehoud en abonnementen

Inmiddels ben ik sinds juli bezig om twee nummers over te brengen van Lebara naar Vodafone en tot op heden en minimaal 8 orders verder zonder enig resultaat. Het is tenenkrommend hoe lang dit duurt en hoeveel moeite het kost voor zoiets ogenschijnlijks makkelijks. Voorlopig sta ik nog steeds met lege handen.

Ik heb op 12-9-2022 een klacht ingediend onder kenmerk 220912-000196 waarop ik nog nooit een reactie heb gehad.

Er is bij een case aangemaakt op 14-9-2022 bij Vodafone onder nummer 11342904 waar ik nooit meer wat van heb gehoord.

Contact gehad via telefoon en chat maar nimmer tot uiteindelijk positief resultaat.

Talloze orders aangemaakt met deelbetaling, volledige betaling, andere telefoons, nieuw klantnummer, laatste dag van de maand i.v.m. opzegtermijn…enz

Er is op geen enkele manier iets van een toenadering of comunicatie vanuit Vodafone geweest. Op een keer na heeft iedere keer de klant oftewel ik contact op moeten nemen om te vragen wat de status is.

Vodafone heeft geen enkele keer iets van toenadering gezocht, laat staan een tegemoetkoming of iets van een geste dat Vodafone dit echt wel iets anders had kunnen aanpakken.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval nummerbehoud, de abonnementen en telefoons leveren en daarnaast persoonlijke communicatie waarbij er serieus gekeken kan worden hoe dit netjes op te lossen met een tegemoetkoming of iets wat past bij de situatie.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @DethRoses
Een warm welkom hier!

De reden van je bezoek hier is natuurlijk een stuk minder positief. We kunnen wel stellen dat het behoorlijk wat voeten in de aarde heeft om over te stappen van Lebara naar ons. De reden waarom je dit zo lastig wordt gemaakt is voor mij ook een raadsel. Helemaal omdat je ook aangeeft dat er al diverse orders zijn aangemaakt met andere toestellen en zowel deelbetaling als volledige betaling hiervan. De enige constante factor in al deze bestellingen is nummerbehoud geweest. Puur op basis van deze informatie lijkt het wel alsof je nummer om één of andere reden niet wordt vrijgegeven om overgenomen te worden. 

Helaas kan ik je via de Community hiermee niet verder helpen. Het is zeker niet een kwestie van niet willen, maar helaas hebben we via dit kanaal niet alle rechten zoals de afdeling status order om de orders te bekijken en/of een wijziging door te voeren bij een portering. Als ik ook zoek op het mobiele nummer in je profiel kom ik helaas ook geen portering op dit moment tegen. Hierdoor heb ik helaas ook niet de inzage en mogelijkheid om iets meer informatie te vergaren. 

Het beste wat je kan doen is contact hebben met de afdeling status order (0800 - 0560). Zij hebben alle inzage en mogelijkheden wat betreft bestellingen en porteringen. Een andere optie is het (opnieuw) indienen van een klacht en dat een medewerker van de afdeling klachten contact met jou hierover heeft, want een oplossing en correcte plan de campagne moet er zeker komen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic