1
Vraag
2
Reacties
Corinaraaij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht abonnement afkopen

Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar dit kan echt niet.

 

Ik probeer me abonnement af te kopen maar tot nu toe nog niets! Heb gebeld en via messenger opnieuw aangevraagd! Dan word er gezegd eind van de week kom de link 🤔 nee dus! Gisteren weer contact opgenomen was er iets verkeerds gegaan! Ondanks dat ik een mail kreeg dat alles in orde was!

Zeggen ze nu ineens dat ze me mail niet hebben! Ze hebben me @#$% een bevestiging mail gestuurd! Maar nee ze hebben me mail niet!

 

Ik wil hier weg en zo snel mogelijk 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9924Posts
  • 3123Oplossingen
  • 2227Likes

Hoi @Corinaraaij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, ik kan me voorstellen dat je nu heel snel weg wilt bij Vodafone, zou ik ook gedaan hebben. Al wilde je toch al weg, het is vreemd dat Vodafone je daarin zo lang laat bungelen. Het vervelende is dat ik niet werkzaam ben bij Vodafone, dus ook niet kan zien wat er aan de hand is. En ik ga je teleurstelling nog groter maken door te melden dat moderatoren van Vodafone je hierin ook niet kunnen helpen omdat er contact is geweest met de klantenservice en die zouden het dan verder moeten afhandelen. Gaat het nu om een controle van je abonnement of iets anders kleins, dan zouden ze het nog wel kunnen inzien, maar dit is iets heel anders en zo te zien, vrij complex. 

Ik weet niet of je nu wilt opzeggen met nummerbehoud, of juist niet. Met nummerbehoud moet je wel aangeven dat je je abonnement wilt afkopen maar dat je je nummer wenst te behouden. Doe je dit niet dan heb je ook nog kans dat je je nummer kwijt bent, en dat wil je niet. Op deze webpagina staat hoe je het beste je abonnement kan opzeggen en dat zou "normaal" gesproken goed moeten gaan. Lukt het niet, zou ik zeggen, probeer het nog een keer via 0800-0560 of, als je dat wil, zou je ook nog een chat kunnen starten met iemand van de klantenservice of via Facebook of Twitter een berichtje kunnen plaatsen. Al hoewel ik me kan voorstellen dat je hier eigenlijk geen zin meer in hebt, maar dit zijn wel de kortste lijntjes om het te regelen.

Lukt het nu niet, maandag zijn er weer moderatoren online die elke topic doorlopen om te kijken of ze iets kunnen doen. Al hoewel ik wel verwacht dat ze het zelfde zullen zeggen wat ik zojuist heb gedaan. Probeer het, lukt het niet, laat het hier nog even weten en dan zal er toch een andere oplossing gevonden moeten worden. Succes en ik hoop echt dat je snel van je abonnement af bent en dat je er niet teveel nagezeur van hebt. Fijn weekend!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9924Posts
  • 3123Oplossingen
  • 2227Likes

Hoi @Corinaraaij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, ik kan me voorstellen dat je nu heel snel weg wilt bij Vodafone, zou ik ook gedaan hebben. Al wilde je toch al weg, het is vreemd dat Vodafone je daarin zo lang laat bungelen. Het vervelende is dat ik niet werkzaam ben bij Vodafone, dus ook niet kan zien wat er aan de hand is. En ik ga je teleurstelling nog groter maken door te melden dat moderatoren van Vodafone je hierin ook niet kunnen helpen omdat er contact is geweest met de klantenservice en die zouden het dan verder moeten afhandelen. Gaat het nu om een controle van je abonnement of iets anders kleins, dan zouden ze het nog wel kunnen inzien, maar dit is iets heel anders en zo te zien, vrij complex. 

Ik weet niet of je nu wilt opzeggen met nummerbehoud, of juist niet. Met nummerbehoud moet je wel aangeven dat je je abonnement wilt afkopen maar dat je je nummer wenst te behouden. Doe je dit niet dan heb je ook nog kans dat je je nummer kwijt bent, en dat wil je niet. Op deze webpagina staat hoe je het beste je abonnement kan opzeggen en dat zou "normaal" gesproken goed moeten gaan. Lukt het niet, zou ik zeggen, probeer het nog een keer via 0800-0560 of, als je dat wil, zou je ook nog een chat kunnen starten met iemand van de klantenservice of via Facebook of Twitter een berichtje kunnen plaatsen. Al hoewel ik me kan voorstellen dat je hier eigenlijk geen zin meer in hebt, maar dit zijn wel de kortste lijntjes om het te regelen.

Lukt het nu niet, maandag zijn er weer moderatoren online die elke topic doorlopen om te kijken of ze iets kunnen doen. Al hoewel ik wel verwacht dat ze het zelfde zullen zeggen wat ik zojuist heb gedaan. Probeer het, lukt het niet, laat het hier nog even weten en dan zal er toch een andere oplossing gevonden moeten worden. Succes en ik hoop echt dat je snel van je abonnement af bent en dat je er niet teveel nagezeur van hebt. Fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic