Graag wil ik mijn vriendin haar abonnement met mijn abonnement combineren.
Hiervoor heb ik al 3 maal een aanvraag gedaan, waarbij iets fout gaat bij Vodafone. Bij uitleg en toesturen van missende informatie wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan mij helpen.
Jullie hebben mij vanuit de sales afdeling wonderen beloofd, nu ik daar zelf veel moeite voor doe om het voor elkaar te krijgen wordt ik tegengewerkt.
Nu impliceren jullie dat ik naar de winkel mag komen, geen optie vanwege corona.
Vooraf:
Sales: U kunt twee abonnementen combineren zodra uw simkaart geactiveerd is.
Ik: Krijg telefoon zonder simkaart, wordt toch maar nagestuurd en gek want meneer zou deze toch echt moeten hebben. GELUKKIG was mevrouw zo aardig om te zeggen: “Normaal moet u er voor betalen, maar u heeft geluk”. Super hoor...
Na een week niet te hebben kunnen bellen vanwege postvertraging heb ik eindelijk mijn telefoon kunnen gebruiken met sim.
Daarna:
Diverse pogingen gedaan met klantenservice om de abonnementen samen te voegen.
Formulieren driemaal voor ingevuld, na lang wachten beiden keren eindelijk confirmatie dat er iets mist. Wat er precies mist kan niemand mij vertellen, “maar wel erg vervelend meneer, sorry”.
Na meerdere telefoongesprekken en vele frustraties later nog steeds geen stap verder.
Nu:
Na drie klachten, meerdere malen gevraagd voor een oplossing nog geen stap verder.
Ik betaal momenteel voor twee aparte abonnementen omdat Vodafone zelf de contracten niet kan samenvoegen, dat vinden zij lastig. Pogingen om dit samen te voegen komen vanuit mijn kant maar blijkbaar laat dit proces zich aan de wensen over.
Graag kom ik in contact met een medewerker die mij wel wil en kan helpen. Die mijn gegevens op de juiste plek kan krijgen en vooral mij kan ontzorgen in dit proces.