fatihh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet bellen met vodafone prepaid

Hi ik ben zojuist teruggekomen van het buitenland en heb mijn vodafone prepaid sinds ongeveer februari of maart 2020 niet meer gebruikt. Zojuist proberen te bellen met de prepaid sim maar dat ging niet. Vervolgens 5 euro opgewaardeerd online en kan nog steeds niet bellen. Waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fatihh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk te laat met de volgende informatie die Vodafone op de website heeft: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Meer info, lees op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fatihh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk te laat met de volgende informatie die Vodafone op de website heeft: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Meer info, lees op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

fatihh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké dat kan ik volgen. Maar wat is het gevolg nu ik dus niet 1x in de 6 maanden gebruik heb gemaakt van de SIM? Dat ie op inactief is gezet? Zo ja, hoe kan ik mijn SIM weer activeren? Gr. Fatih

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @fatihh ,

Op het moment dat de simkaart is geblokkeerd kan de blokkering helaas niet meer worden opgeheven.

fatihh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké tijd om contact op te nemen met de klantenservice dan. Bedankt voor jullie hulp!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
fatihh wrote:

Oké tijd om contact op te nemen met de klantenservice dan. Bedankt voor jullie hulp!

Dat kan je doen. Die zullen je een nieuwe prepaid kaart toezenden met een nieuw nummer. Deze kan je overigens ook zelf gratis aanvragen via deze pagina. Succes en fijne zondag.

daneal.genzebu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil 5 euro beltegoed

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @daneal.genzebu 
Kan je misschien iets duidelijker zijn?
Waarom wil je 5,- euro beltegoed? Heb je wel een SIMkaart waar je 5,- euro beltegoed op krijgt?

Iets meer informatie en een volgende keer is het beter om een eigen topic te openen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 84Posts
  • 8Oplossingen
  • 15Likes

Hi @daneal.genzebu 

Is het gelukt met het beltegoed? Als je hulp nodig hebt ontvangen we graag wat meer info 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic