1
Vraag
2
Reacties
Priscilla2005

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan mijn factuurdatum worden gewijzigd?

Goedemiddag, zou mijn factuursdatum met klantnummer ****** kunnen worden veranderd naar elke 20e van de maand

met vriendelijke groet

priscilla elzing

** Moderator: privégegevens verwijderd ** 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 59Posts
  • 34Oplossingen
  • 11Likes

Dat kan zeker @Priscilla2005! Ik heb het voor je aangepast naar de 20ste van iedere maand. De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken. DIt heeft te maken met zon- en of feestdagen. De aanpassing wordt maximaal 2 maanden na de eerste aanvraag doorgevoerd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 27e van de maand dus jou vraag is mogelijk. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen.  

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 59Posts
  • 34Oplossingen
  • 11Likes

Dat kan zeker @Priscilla2005! Ik heb het voor je aangepast naar de 20ste van iedere maand. De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken. DIt heeft te maken met zon- en of feestdagen. De aanpassing wordt maximaal 2 maanden na de eerste aanvraag doorgevoerd.

Priscilla2005
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super erg bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic