1
Vraag
2
Reacties
SmokeyRayray

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan je Red Together afsluiten met meerdere toestellen?

Is het mogelijk om Red together af te sluiten met meerdere toestellen of moet je daar andere abonnementen voor afsluiten. En hoe gaat dat dan in zijn werk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SmokeyRayray
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij elke abonnement kan je maar 1 toestel afsluiten. Wil je naast je Red Together abonnement ook Red Together Extra abonnementen afsluiten en dan kan je daar weer een toestel bij afnemen.

Dus je neemt een Red Together abonnement (+ 1 toestel)
Daarnaast neem je nog een Red Together Extra abonnement (+1 toestel).
Ja kunt zo doorgaan tot 5 Red Together Extra abonnementen in totaal en dus ook 5 toestellen.

Maar je begrijpt dan ook wel dat je voor elk abonnement los moet betalen (Red Together 35,- euro per maand - Red Together Extra 15,- euro per maand (neem je er 5 dan is het 5x 15,- euro)). Voor meer informatie kan je alles nog eens nalezen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Succes in ieder geval 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SmokeyRayray
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij elke abonnement kan je maar 1 toestel afsluiten. Wil je naast je Red Together abonnement ook Red Together Extra abonnementen afsluiten en dan kan je daar weer een toestel bij afnemen.

Dus je neemt een Red Together abonnement (+ 1 toestel)
Daarnaast neem je nog een Red Together Extra abonnement (+1 toestel).
Ja kunt zo doorgaan tot 5 Red Together Extra abonnementen in totaal en dus ook 5 toestellen.

Maar je begrijpt dan ook wel dat je voor elk abonnement los moet betalen (Red Together 35,- euro per maand - Red Together Extra 15,- euro per maand (neem je er 5 dan is het 5x 15,- euro)). Voor meer informatie kan je alles nog eens nalezen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Succes in ieder geval 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over SmokeyRayray of heeft Energieboy al je vragen al beantwoord?
SmokeyRayray
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy bedankt voor je reactie, hier ken ik zeker wat mee. Toch maar eens gaan kijken of ik begin volgend jaar met alles kan overstappen. Heb momenteel namelijk 3 telefoonabonnementen en alles in 1 bij een andere aanbieder (KPN) maar dit is toch zeker interessant.
Steven ja hier heb ik nog wel vragen over maar dat kan ik gemakkelijk vragen als ik contact heb met Vodafone. Je kan online namelijk niet 3 abonnementen gelijk afsluiten met een toestel, tenminste ik kom het nergens tegen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee dat klopt :). Je dient dit een voor een te doen. Mocht het makkelijker zijn, mag je natuurlijk ook bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels gaan SmokeyRayray
Evt vragen kan ik je ook beantwoorden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic