1
Vraag
2
Reacties
Mandy970

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de datum van afschrijving wijzigen?

Hoi hoi,

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen en zag dat dat alleen via hier kon. Graag zou ik het na de 25ste van de maand willen.

Met vriendelijke groet

Mandy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 101Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hi @Mandy970 super onhandig natuurlijk, als het betaalmoment niet goed uit komt. Hier help ik je graag bij natuurlijk, welkom op onze Vodafone Community. 
Ik heb de incassodatum gewijzigd naar rond de 25e van de maand. Let op; dit kan ook 3 dagen voor- of drie dagen na de 25e plaatsvinden. De aanpassing wordt maximaal 2 maanden na deze aanvraag doorgevoerd, houd er rekening mee dat de komende facturen nog op de oude datum worden afgeschreven. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 101Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hi @Mandy970 super onhandig natuurlijk, als het betaalmoment niet goed uit komt. Hier help ik je graag bij natuurlijk, welkom op onze Vodafone Community. 
Ik heb de incassodatum gewijzigd naar rond de 25e van de maand. Let op; dit kan ook 3 dagen voor- of drie dagen na de 25e plaatsvinden. De aanpassing wordt maximaal 2 maanden na deze aanvraag doorgevoerd, houd er rekening mee dat de komende facturen nog op de oude datum worden afgeschreven. 

Mandy970
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ow ik dacht dat het dan standaard ná de 25ste zou zijn. Zou het dan de 26ste kunnen?

Met vriendelijke groet

Mandy 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 101Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

De afschrijving zal nu plaatsvinden rond de 25e @Mandy970 , dat kan dan ook op de 26e zijn of de 27e. Er is helaas geen optie om de incassodatum naar nog een later moment te verplaatsen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic