1
Vraag
2
Reacties
Naimb2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik als nieuwe klant aankopen in de App Store betalen via mijn Vodafone rekening?

Hallo leden, 

Ik heb sinds 1 week mijn Sim Only abonnement, Ik maak gebruik van Apple Music om muziek en/of podcasts te luisteren. 
Nu moet mijn Apple Music verlengt worden (dit gebeurd elke maand,) voorheen deed ik dit via iDeal maar omdat je dan elke maand het soort van opnieuw elke keer moet kopen wil ik het in mijn Vodafone factuur hebben. hiervoor kan ik dus een betalingswijze toevoegen op mijn iPhone, maar telkens als ik dat doe krijg ik de melding dat er een factuur probleem is en dat ik contact moet opzoeken met Vodafone. Dit is mijn 1e maand van abonnement en mijn factuur moet nog binnen komen. Naar mijn weten kan dit ook geen probleem zijn...? Ik heb hierbij maar even een screenshot gezet zodat jullie het kunnen zien; ik heb mijn privé gegevens uiteraard weg gelaten. 

Alvast bedankt! 

Groetjes! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 25Oplossingen
  • 3Likes

Olá @Naimb2 en welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker ideaal om te betalen via de Vodafone factuur! Omwille van veiligheidsredenen is het de eerste 3 maanden als nieuwe klant niet mogelijk apps of entertainment te betalen via je Vodafone factuur. Na die drie maanden is dat geen probleem. Kijk hieronder voor de spelregels rondom betalen op rekening en hoe je het tegen die tijd instelt.

Meer weten? Kijk hiervoor rondom : betalen met Vodafone

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 25Oplossingen
  • 3Likes

Olá @Naimb2 en welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker ideaal om te betalen via de Vodafone factuur! Omwille van veiligheidsredenen is het de eerste 3 maanden als nieuwe klant niet mogelijk apps of entertainment te betalen via je Vodafone factuur. Na die drie maanden is dat geen probleem. Kijk hieronder voor de spelregels rondom betalen op rekening en hoe je het tegen die tijd instelt.

Meer weten? Kijk hiervoor rondom : betalen met Vodafone

Naimb2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aaaahhhhhh, vandaaar! 
hartstikke bedankt! 

Dan is dat in iedergeval duidelijk! 

fijn weekend nog! 

groetjes

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic