1
Vraag
2
Reageer en help mee
Malin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan Red Together groep niet uitbreiden

Vanaf 28 mei 2022 bezig om het nummer van mijn dochter toe te voegen aan de Red Together groep. Na elke week bellen met Vodafone en te horen krijgen dat Vodafone hard bezig is om het probleem aan te pakken, ben ik er een beetje klaar mee!

Dit is mijn laatste poging om het nummer van mijn dochter toe te voegen aan de Red Together groep.  

 

Er blijken problemen te zijn met ons klantnummer, hier schijnt recent een contractoverdracht te zijn aangevraagd waardoor er geen nummer kan worden toegevoegd.

 

Laatste contractoverdracht was 15 juni 2020. Ook toen heeft het meer dan een maand geduurd en vele telefoontjes gekost met Vodafone om de Red Together groep in orde te krijgen.

 

Helaas heb ik het nog niet mogen ervaren dat er een aanvraag direct goed verloopt bij Vodafone, meestal duurt dit ongeveer een maand en kost het vele telefoontjes met klantenservice.

 

Kan iemand bij Vodafone met verstand van zaken (klantnummer deblokkeren) mij helpen zodat dat bovenstaand probleem met spoed wordt verholpen en het nummer van mijn dochter kan worden toegevoegd aan de Red Together groep?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Malin 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je vanaf 28 mei 2022 al bezig bent om het in orde te krijgen. Normaal gezien zouden ze, heel simpel, het klantennummer van je dochter kunnen wijzigen en dan kan jij de aanvraag doen en zitten jullie allemaal op het Red Together abonnement. Beetje vreemd dat het zo lang duurt en begrijpelijk dat je hier contact zoekt met iemand van Vodafone. Het vervelende is dat er in het weekend hier niemand van Vodafone aanwezig is, wel op Facebook of Twitter, maar hier niet op de community. Vanaf maandag zou er weer iemand naar kunnen kijken en inzien wat er nu allemaal mis gaat. 

Er bestaat een speciaal Red Together klantenservice nummer en die zouden je ook verder moeten kunnen helpen. Zelf denk ik dat je daar het snelst mee geholpen bent. Je kan bellen naar het nummer 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). Probeer deze afdeling anders te bellen en kom je er dan niet uit, laat hier nog even een reactie achter en dan kunnen ze maandag met je mee kijken. Maar als het wel is gelukt, laat het dan ook even weten 😉 - toch nog een fijn weekend gewenst!

Malin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Energieboy 

 

Bedankt voor je reactie.

 

Vandaag gebeld met het voorgestelde nummer van Vodafone.
Het heeft me helaas niet verder geholpen. Ik weet nu dat mijn klantnummer is geblokkeerd door een paswoord (ook bij Vodafone weten ze niet hoe dit heeft kunnen gebeuren), hierdoor kunnen er geen wijzigingen plaats vinden op mijn klantnummer.

 

Wederom te horen gekregen dat ze bezig zijn om het probleem te verhelpen. 1 juli 2022 wordt ik teruggebeld door Vodafone in de hoop dat het dan is opgelost.

 

Ik ben benieuwd.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic