Hallo,
Ondanks de werkinstructies van ING kan ik maanden lang de ING app met mijn Motorola niet meer gebruiken, tenzij ik voor 3G kies. Vandaag ook met ING gebeld hierover. Werkinstructie beschikbaar stellen na, kan ING niets aan doen!
Dezelfde issue heb ik trouwens ook met de ICS app (credit card van de Bijenkorf) als ik voor 4G netwerk kies.
Zoals iedereen weet, geen andere app of dergelijk draait meer op 3G. Om de haverklap van netwerk switchen is geen optie want extreem irritant.
Op 30 december 2021 in België (Knokke Heist) had ik helemaal niets aan Vodafone: ik had geen mogelijkheid om 4G te gebruiken. Sta je daar op straat om bij een parkeerautomaat te betalen !!!
Al bij al ben nu klaar met deze problemen.
MIJN VRAAG:
Mijn contract loopt af per 16-3-2022. Ik ga over naar een andere telefoon provider. Ik betaal mijn abonnement tot einddatum, dit is geen probleem. Alleen wil ik geen hinder meer ervaren door bovenvermelde issues. Per welke datum staat Vodafone toe dat ik overstap met behoud van het recht om geld te incasseren tot afloopdatum van mijn contract met Vodafone? Ik wil namelijk zo snel mogelijk overstappen, en niet tot 16-3-2022 moeten wachten.