1
Vraag
2
Reacties
SL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Issues met Vodafone (4G België, Motorola, ING & ICS app) i.c.m. afloop contract

Hallo, 

Ondanks de werkinstructies van ING kan ik maanden lang de ING app met mijn Motorola niet meer gebruiken, tenzij ik voor 3G kies. Vandaag ook met ING gebeld hierover. Werkinstructie beschikbaar stellen na, kan ING niets aan doen!

Dezelfde issue heb ik trouwens ook met de ICS app (credit card van de Bijenkorf) als ik voor 4G netwerk kies.

Zoals iedereen weet, geen andere app of dergelijk draait meer op 3G. Om de haverklap van netwerk switchen is geen optie want extreem irritant.

Op 30 december 2021 in België (Knokke Heist) had ik helemaal niets aan Vodafone: ik had geen mogelijkheid om 4G te gebruiken. Sta je daar op straat om bij een parkeerautomaat te betalen !!!

Al bij al ben nu klaar met deze problemen.

MIJN VRAAG:

Mijn contract loopt af per 16-3-2022. Ik ga over naar een andere telefoon provider. Ik betaal mijn abonnement tot einddatum, dit is geen probleem. Alleen wil ik geen hinder meer ervaren door bovenvermelde issues. Per welke datum staat Vodafone toe dat ik overstap met behoud van het recht om geld te incasseren tot afloopdatum van mijn contract met Vodafone? Ik wil namelijk zo snel mogelijk overstappen, en niet tot 16-3-2022 moeten wachten.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SL 
Erg vervelend om te lezen dat, ook jij, last hebt van dit probleem. Voor je laatste vraag kan ik je verwijzen naar de klachten pagina van Vodafone. Niemand hier op de community kan je daar antwoord op geven omdat ze daartoe geen rechten hebben. En ik kan je niet helpen omdat ik niet bij Vodafone werk. Er is een topic geopend en op die topic zijn al veel mensen actief. Het beste is ook om die topic door te lezen en te blijven volgen. 

Echter, je zegt zelf dat je al snel van je contract af kan en dit dan ook zou willen. Je kan zo ie zo 120 dagen, voor het einde van je contract, bij een andere provider een abonnement afsluiten met behoud van je nummer, lees hier. Maar of je direct weg kan, dat zal je toch echt moeten overleggen via de klachten pagina

Ik hoop dat ik je hiermee iets verder heb kunnen helpen. Het blijft heel vervelend en hoop voor iedereen, die nog wel klant is bij Vodafone, dat het probleem snel opgelost kan worden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SL 
Erg vervelend om te lezen dat, ook jij, last hebt van dit probleem. Voor je laatste vraag kan ik je verwijzen naar de klachten pagina van Vodafone. Niemand hier op de community kan je daar antwoord op geven omdat ze daartoe geen rechten hebben. En ik kan je niet helpen omdat ik niet bij Vodafone werk. Er is een topic geopend en op die topic zijn al veel mensen actief. Het beste is ook om die topic door te lezen en te blijven volgen. 

Echter, je zegt zelf dat je al snel van je contract af kan en dit dan ook zou willen. Je kan zo ie zo 120 dagen, voor het einde van je contract, bij een andere provider een abonnement afsluiten met behoud van je nummer, lees hier. Maar of je direct weg kan, dat zal je toch echt moeten overleggen via de klachten pagina

Ik hoop dat ik je hiermee iets verder heb kunnen helpen. Het blijft heel vervelend en hoop voor iedereen, die nog wel klant is bij Vodafone, dat het probleem snel opgelost kan worden. 

SL
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie @Energyboy!

Uiteraard, hoop ik ook dat alle klanten naar tevredenheid geholpen kunnen worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic