even terug naar mijn bericht in dit topic. De inhoud klopt en ook de uitleg over Red Unlimited klopt.
Ja, dat zeg ik ook, de inhoud klopt. Het gaat alleen niet in op mijn verhaal.
De eerste vraag was dus wat er nou klopte, de informatie op de website of de informatie die ik van de helpdeskmedewerkster kreeg. Je kunt niet aantonen dat informatie X klopt door te verwijzen naar diezelfde informatie X (dat is een cirkelredenering). Het antwoord daarop, zie ik na mijn eigen tests, is dat de informatie op de website blijkt te kloppen.
De tweede vraag was dus hoe het nou toch kan dat Vodafone dit als “unlimited” (onbeperkt) verkoopt, terwijl er toch wel duidelijk beperkingen op zitten.
Daarna kwam er nog een derde vraag (of beter, probleem) bij, namelijk dat het bijladen dus niet snel kan na het opgebruiken van je bundel, en sowieso niet vanuit de My Vodafone app op de telefoon (want die moet gebruiksinformatie updaten maar dat lukt 'm blijkbaar niet als je geknepen bent). Dus je moet al naar een wifi verbinding om het überhaupt te kunnen doen, en dan moet je het nog via de website doen, die dan ook nog eerst een kwartier lang "Er is iets misgegaan.” aangeeft voordat je eindelijk kunt bijvullen. De 24/7 support chat zegt doodleuk "tsja, dan moet je maar gewoon bijvullen voordat je bundel op is”, maar dat kan niet, want bijvullen in de app kan alleen onder de 200 MB bundelrestant, maar dat is in een paar seconden op als je bijvoorbeeld net een TomTom map aan het downloaden bent (wat ik gisteren aan het doen was), dus daar ben je nooit op tijd mee. En die grote download wordt afgebroken bij het knijpen (terwijl de helpdesk dus beweerde dat dat niet het geval zou zijn!) waardoor de download opnieuw moet beginnen na de bijvulling, waardoor hij dus opnieuw mislukt omdat hij groter is dan een GB.
Met andere woorden: je kunt dus sowieso geen files van >1GB downloaden met dit onbeperkte abonnement (/edit: althans, niet zodra je in de per-GB-fase bent).
Uiteindelijk heb jij de touwtjes in handen of je onbeperkt wilt internetten of een x aantal GB meer dan voldoende voor je is.
Was dat maar zo. Ik wil dolgraag onbeperkt internetten, maar helaas biedt Vodafone die mogelijkheid niet en stelt mij, zoals beschreven, allerlei beperkingen in het “onbeperkt” abonnement.
Dank voor je antwoorden en je meedenken, maar oplossingen of nieuwe inzichten geef je helaas niet, alleen maar herkauwen van informatie die ik reeds had. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar het helpt niet zo veel...