1
Vraag
2
Reageer en help mee
Koen94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het nodig om Ziggo en Vodafone tegelijk aan te vragen voor de Gratis Extra's?

Ik heb op dit moment een Prepaid Sim van Vodafone en ik zat al een tijdje te denken om dit over te zetten naar een abonnenment met nummerbehoud. Nu is het zo dat ik binnenkort op mezelf ga en dus ook internet en tv nodig heb. Ik zit eraan te denken om het een en ander te combineren, maar als ik op de site kijk zie ik alleen een mogelijkheid als je al een abonnement hebt. Kan ik tegelijktertijd een Vodafone én Ziggo abonnement aanvragen of kan ik dat beter apart doen? En is het überhaupt mogelijk om iets van Vodafonen en Ziggo samen te hebben met alleen Prepaid?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Koen94, welkom hier. 

Wat leuk dat je wellicht jouw prepaid aansluiting wilt omzetten naar een mobiel abonnement en ook op jezelf gaat wonen. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe plek! De Gratis Extra's worden automatisch actief gezet op het moment dat er een mobiel abonnement en Ziggo abonnement op hetzelfde adres worden afgenomen. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet. De Gratis Extra's gelden niet bij een prepaid aansluiting. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic