1
Vraag
2
Reacties
lv505

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om een abonnement af te sluiten op een Belgisch adres?

Goedemorgen,

Ik woon vlak over de grens in België en heb momenteel een prepaid kaart bij Vodafone. Ik ga binnenkort misschien een opleiding volgen in Nederland waarbij ik 5/7 dagen per week in Nederland ben (voldoe dus aan de FUP) en indien dit doorgaat had ik die prepaid kaart graag omgezet naar een abonnement. Ik vroeg mij alleen af of het mogelijk is om een abonnement af te sluiten op een Belgisch adres.

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 100Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hoi @lv505 wat leuk dat je (misschien) een opleiding gaat volgen in Nederland! Goed dat je alvast informeert naar de mogelijkheden, welkom op onze Vodafone Community. 
Om een Vodafone abonnement af te sluiten heb je een Nederlandse ID kaart ( een Paspoort is wel een mogelijkheid )  en bankrekeningnummer nodig. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 100Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hoi @lv505 wat leuk dat je (misschien) een opleiding gaat volgen in Nederland! Goed dat je alvast informeert naar de mogelijkheden, welkom op onze Vodafone Community. 
Om een Vodafone abonnement af te sluiten heb je een Nederlandse ID kaart ( een Paspoort is wel een mogelijkheid )  en bankrekeningnummer nodig. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic