Sorry, maar ik ben beetje gefrustreerd, Eerst doet mijn WiFi het thuis niet (opgelost door zelf fysiek de versterkers te verwijderen uit mijn netwerk)
Daarna (door eigen onoplettendheid) wordt ik geconfronteerd met €80,- extra kosten die ik probeer op te lossen met als gevolg nog eens € 50,- aan extra kosten. Deze € 130,- waren er niet geweest als thuis mijn WiFi probleemloos had gefunctioneerd!
Maar goed, ik kom vervolgens bij klantenservice en die zeggen, net als jou, jammer, keer slikken en door?!?
En dan als klap op de vuurpijl zeg je in een laatste reactie (over de 15GB) dat jk naar mijn mobiele abonnement moet kijken als mijn ik denk dat mijn hoeveelheid dat niet klopt!?!?!
Sorry, daar ging net de hele discussie over!
Bedankt voor je hulp, en inderdaad, ik zal van de regen in de drup komen.
Maar ik ben nu klaar met Ziggo en Vodafone…..