Hoi @EH
Ik kan je er niet mee helpen maar iemand van Vodafone wel. Wat ik alleen kan melden, tijdens het wachten op iemand van Vodafone, is dat het erg druk is bij LikeWize en dat het iets langer kan duren. Wel vreemd dat de mensen van LikeWize je dit niet zelf hebben kunnen melden. De mensen van Vodafone kunnen niet met je mee kijken wat er nu gebeurd maar kunnen altijd wel contact opnemen met LikeWize (wat ik heb begrepen).
Heb nog even dit weekend geduld, ik weet het is een opgaven want je wilt het geld graag op je rekening zien, maar ik denk dat het dan misschien ook al wel is opgelost. Althans, dat hoop ik natuurlijk wel. In de tussentijd kan iemand van Vodafone je bericht hier lezen en je misschien gelijk verder helpen. Heb je het nu maandag nog niet, trek hier dan nog een keer aan de bel, mocht je niet inmiddels toch al iemand van Vodafone hebben gesproken.
Lees aub onderstaande balk nog even voor extra informatie voor een Vodafone medewerker:
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |