1
Vraag
2
Reageer en help mee
EH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeals - Helaas er is een fout opgetreden

Hallo,

 

Ik heb 2 telefoons aangeschaft tijdens de actieperiode inruildeals. Wij zouden dus € 200 per telefoon extra moeten ontvangen. Wij willen beide het formulier invullen maar krijgen ook de foutmelding Helaas er is een fout opgetreden. 
Wij hebben meerdere mailen contact opgenomen met zowel Vodafone als Likewize maar het wordt een 'Van kastje naar de muur' verhaal.
Weet iemand hier een oplossing voor? Het is er jammer om € 400,- te laten lopen natuurlijk en de tijd begint nu echt wel te dringen. 

Met vriendelijke groet,

Eva

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12632Posts
  • 3632Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @EH 
Ik kan je er niet mee helpen maar iemand van Vodafone wel. Wat ik alleen kan melden, tijdens het wachten op iemand van Vodafone, is dat het erg druk is bij LikeWize en dat het iets langer kan duren. Wel vreemd dat de mensen van LikeWize je dit niet zelf hebben kunnen melden. De mensen van Vodafone kunnen niet met je mee kijken wat er nu gebeurd maar kunnen altijd wel contact opnemen met LikeWize (wat ik heb begrepen). 

Heb nog even dit weekend geduld, ik weet het is een opgaven want je wilt het geld graag op je rekening zien, maar ik denk dat het dan misschien ook al wel is opgelost. Althans, dat hoop ik natuurlijk wel. In de tussentijd kan iemand van Vodafone je bericht hier lezen en je misschien gelijk verder helpen. Heb je het nu maandag nog niet, trek hier dan nog een keer aan de bel, mocht je niet inmiddels toch al iemand van Vodafone hebben gesproken.

Lees aub onderstaande balk nog even voor extra informatie voor een Vodafone medewerker:

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

EH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels heb ik nogmaals telefonisch en via de mail contact gehad met LikeWize en wij hebben nu de codes ontvangen. 

Echter lukt het nu niet om de via Vodafone alles in te vullen. Ook dan krijg ik weer een foutmelding. Ik zal nog even geduld hebben. Het zal inderdaad wel erg druk zijn. Ben blij dat ik de codes inmiddels heb ontvangen en dan ik nu tot 25 mei heb alles in te vullen. Mocht het voor die tijd niet lukken dan zal ik uiteraard contact opnemen met Vodafone. 

De persoonlijke informatie zal ik vast invullen. Bedankt voor de tip!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic