1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jeffrey045

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeal actie S25 Ultra lukt niet

Hallo,

 

Ik heb 2 februari mijn abbonement verlengt bij Vodafone. Ik ben al jaren Vodafone & Ziggo klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Echter nu heb ik een probleem en ik kom er niet uit met de medewerkers aan de telefoon... beetje jammer.

 

Ik ben gegaan voor de S25 Ultra waarop een inruildeal actie zit van 200 euro extra inruilwaarde op het oude toestel. En er staat bij toestel dient een minimale waarde te hebben van 5 euro. 

 

Echter als ik mijn Imei nummer invul geeft die aan geen toestel gevonden te hebben. Mijn oude toestel is een S21 FE 5G 128 GB ook op abbonement gekocht bij Vodafone. Als ik zoek op dit model vind ik het toestel gewoon en geeft die een maximaal bedrag aan van 87 euro. Maar ook als ik hier mijn imei nummer invul lukt het niet. 

 

Wel 10x met Vodafone gebeld maar er komt geen oplossing. Ik ben ook naar de winkel geweest en die konden mij ook niet helpen. 

 

Ik zou toch graag die 200 euro willen hebben.... want daar heb ik gewoon recht op. Ik wil mijn telefoon inleveren maar het lukt niet. 

 

Ook bij het bedrijf likewize gaat van alles fout. Heb met pijn en moeite een promocode weten te bemachtigen maar deze code is maar 150 euro en in de mail staat 200 euro.

 

Hopelijk kan iemand hier me helpen??

 

Groetjes Jeffrey

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 142Posts
  • 43Oplossingen
  • 49Likes

Hallo @Jeffrey045, welkom op de Community!

Wat enorm zuur dat je vooralsnog niet de promotiecode hebt gekregen waar je volgens de actie recht op zou hebben. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Vooral als je talloze keren contact hebt gehad en er nog geen oplossing is geweest. Ik zet dit voor je uit binnen de organisatie en kom zodra ik meer weet weer bij je in de lucht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic