1
Vraag
2
Reageer en help mee
M.Cousijn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen mijn ziggo geeft foutmelding

Als ik wil inloggen op mijn ziggo krijg ik een foutmelding of word ik niet herkend. Hierdoor word ik elke keer automatisch doorverwezen naar mijn vodafone account en moet ik mijn wachtwoord veranderen waar ik niets mee opschiet en het probleem blijft bestaan.

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @M.Cousijn en een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat een onhandig probleem zeg! Het klinkt alsof je in een bepaalde loop terechtkomt. Ik ben erg benieuwd of je de accounts van My Vodafone en Mijn Ziggo hebt gekoppeld? In ieder geval; ik neem graag een kijkje voor je achter de schermen, maar daar heb ik wat aanvullende informatie voor nodig. Wil je mij het volgende toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam van zowel My Vodafone als Mijn Ziggo waarmee je probeert in te loggen:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een privébericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie de aanvullende informatie graag tegemoet! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @M.Cousijn

Ik heb je privébericht ontvangen! Dank daarvoor. Heb je toevallig in de tussentijd contact gehad hierover? De reden waarom ik dit vraag is omdat met het Ziggo klantnummer (welke je aan mij hebt doorgegeven) geen Mijn Ziggo account is geregistreerd. Deze is eerder dus al verwijderd. Je kunt je dus voor Mijn Ziggo opnieuw registeren. Wil je dat eens proberen? 

M.Cousijn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga ik nu doen 

M.Cousijn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik nu mijn klantnummer vinden dan?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@M.Cousijn Je hebt in jouw privébericht aan mij jouw Ziggo klantnummer vermeld. Dus wanneer je deze erbij pakt, dan heb je hem weer paraat. Ook staat het klantnummer in de omschrijving op je bankafschrift bij een betaling aan Ziggo. Maar ook onderaan in e-mails die je van Ziggo krijgt. Denk aan e-mails waarin we aangeven dat de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo, de nieuwsbrief of in e-mails waarin we werkzaamheden aankondigen

M.Cousijn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen wil maar krijg gelijk de foutmelding 01 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zie nog steeds geen Mijn Ziggo account op je klantnummer staan. Wil je een nieuw MijnZiggo account aanmaken? https://account.ziggo.nl/account/registreren/login-gegevens-opgeven?id=18195531&postal_code=8861TM&h... 

M.Cousijn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil wel maar krijg het niet voor elkaar.

Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb alles gedaan wat er van me gevraagt word zonder resultaat.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar wat gebeurt er dan precies? Als ik je klantnummer en postcode+ huisnummer invul bij het registreren van een nieuwe Mijn Ziggo, kom ik wel verder. Dus bij welke stap loop je vast? Wat heb je ingevuld en wat zie je waar staan? Ik wil je graag verder helpen, maar weet nu niet wat er fout gaat. 

M.Cousijn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Lycke,

Dit is wat ik te zien krijg bij het inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.

Screenshot_20220720-103207_Chrome.jpg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Welke gebruikersnaam en wachtwoord? Er is nog geen account geregistreerd op je klantnummer. Je moet eerst een account aanmaken. Dit doe je via de link in mijn bericht van vanmorgen. Dus eerst een nieuw account aanmaken. Daarna kan je ermee inloggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic