frevolution

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen app werkt niet

Als ik wil inloggen in de app, dan geeft hij aan nadat ik de code heb ingetoetst Er is iets stuk
Dit duurt nu al een paar dagen, en een medewerker van Vodafone net gesproken zegt dat ik de app opnieuw moet installeren

Dat heb ik natuurlijk al gedaan, maar verder kan hij niets doen helaas. En het advies van hem is dan ook om de website te gebruiken.
Daar heb ik natuurlijk weinig aan, want ik wil gewoon dat de app werkt.
Inloggen zonder wachtwoord werkt ook niet want hij verstuurt van de app geen email, als ik het via de website doe inloggen zonder wachtwoord dan krijg ik wel een email met een link en code.
Graag advies of hulp om te zorgen dat ik mijn Vodafone app gewoon weer kan gebruiken. Het enige wat er is gebeurd is een update van IOS 16.3 en daarna kreeg ik een sms van vodafone dat mijn toestel niet gebruiksklaar was voor internet, vreemd maar dat ligt kennelijk aan de verbinding hier op kantoor bij mij.

Graag advies en hulp a.u.b.
groet Aldo Oud

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
frevolution
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb op mijn oude iphone herstel instellingen gedaan en de vodafone app verwijderd

daarna kon ik weer op de nieuwe iphone inloggen

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @frevolution 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, aan je toestel ligt het niet en je kan die SMS gewoon negeren. Vodafone heeft er een handje van om, na elke iPhone update, deze SMS toe te zenden, voor niets. Je hoeft daar niets mee te doen, lekker negeren. Heb je al eens getest om in te loggen via Wifi of ergens anders? Het is natuurlijk vreemd dat je niet kan inloggen want ik heb hier ook een iPhone met iOS 16.3 en het werkt perfect. Misschien dat iemand van Vodafone met je mee kan kijken wat er aan de hand is. 

Anders zou je een case aan moeten laten maken om dit probleem op te laten lossen. Maar goed, daar kan iemand van Vodafone je hier vast wel mee helpen. Heb nog even geduld aub! Aan je toestel ligt het niet, daar ben ik wel zeker van. 

frevolution
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energieboy

Bedankt voor je bericht, de grap is dat ik net gebeld heb met vodafone en het advies kreeg om de website te gebruiken.

Dus dan kan ik beter een case aanmaken, heb jij een idee of link hoe te doen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De makkelijkste weg, om iemand dan maar naar de website te sturen. Er is een app en die moet gewoon werken. 

Je kan een klacht indienen via de website. Vertel ze duidelijk wat je probleem is zodat je ze snel kunnen helpen. Laten we hopen dat het iets heel kleins is en dat je binnen een paar dagen de app gewoon kan gebruiken. 

Succes in ieder geval! Oh ja, vertel ook welke iPhone je hebt en welke iOS en dan ook gelijk vermelden welke versie My Vodafone je erop zet. Dat kunnen ze gelijk aan de slag. Hier staat het formulier voor een klacht en dan krijg je een mail met een case nummer. 

frevolution
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

zal ik doen bedankt in ieder geval

frevolution
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb op mijn oude iphone herstel instellingen gedaan en de vodafone app verwijderd

daarna kon ik weer op de nieuwe iphone inloggen

Diana Angelier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

werk niet mobiel Vodafone open door er is iets fout maar ben ik wel teleurgesteld  aub snel oplossen mijn mobiel Vodafone app open van inloggen  ik heb wel wachtwoord 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Diana Angelier 
Als je nu eerst eens begint met een eigen topic. Dat is veel beter dan hier aanhaken. Deze topic is al opgelost, het is toevallig dat ik nu je bericht zie. 

Je probleem is ook niet helemaal duidelijk. Wat werkt er nu niet op je toestel? Alleen je Vodafone app? Je wilt dat het snel opgelost wordt, dan kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Nu zit je op een al beantwoord topic en dan valt je vraag niet eens op. 

Wat je het beste kan doen, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen je direct helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic