1
Vraag
2
Reacties
Jermolai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen MyVodafone

Goedemiddag,

Ik probeer in te loggen op MyVodafone, wat vroeger prima ging, maar wat ik ook probeer, ik kom er niet in.

Mijn ww moet kloppen, maar er wordt gezegd dat het niet klopt en ik mag meteen 15 minuten niet meer inloggen ?

Ik druk op "wachtwoord wijzigen" maar krijg geen reset mail in mijn e-mail (gmail), wijzigen met code lukt ook niet want ik krijg geen code in mijn e-mail.

Hetzelfde heb ik met MijnZiggo, wat ik ook probeer, ik kom er niet meer in, zowel via de apps als welke internet browser voor Windows dan ook.

Ik heb caches en cookies gewist, wachtwoorden nogmaals nagekeken maar niets werkt.

Ik heb het vermoeden dat het ligt in de combi van Vodafone en Ziggo, maar ik ben de expert natuurlijk niet.

Gaarne jullie hulp,

 

Met vriendelijke groet,
Jermolai van Lammeren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

@Jermolai Wij hebben privé even contact met elkaar gehad en de aap is uit de mouw! Inmiddels kan je weer inloggen in zowel Mijn Ziggo als My Vodafone! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Jermolai, goedemorgen en welkom hier!

Super irritant dat je momenteel niet kan inloggen in My Vodafone en Mijn Ziggo! Het is goed dat je aangeeft welke foutmelding je krijgt te zien. Op basis daarvan gaat er mogelijk toch iets mis in de combinatie tussen de gebruikersnaam en het wachtwoord. Ik kijk dit graag voor je na. 

Wil je mij de volgende informatie in een privébericht sturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone & Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

@Jermolai Wij hebben privé even contact met elkaar gehad en de aap is uit de mouw! Inmiddels kan je weer inloggen in zowel Mijn Ziggo als My Vodafone! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Jermolai, goedemorgen en welkom hier!

Super irritant dat je momenteel niet kan inloggen in My Vodafone en Mijn Ziggo! Het is goed dat je aangeeft welke foutmelding je krijgt te zien. Op basis daarvan gaat er mogelijk toch iets mis in de combinatie tussen de gebruikersnaam en het wachtwoord. Ik kijk dit graag voor je na. 

Wil je mij de volgende informatie in een privébericht sturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone & Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

@Jermolai Wij hebben privé even contact met elkaar gehad en de aap is uit de mouw! Inmiddels kan je weer inloggen in zowel Mijn Ziggo als My Vodafone! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic