Jermolai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen MyVodafone

Goedemiddag,

Ik probeer in te loggen op MyVodafone, wat vroeger prima ging, maar wat ik ook probeer, ik kom er niet in.

Mijn ww moet kloppen, maar er wordt gezegd dat het niet klopt en ik mag meteen 15 minuten niet meer inloggen ?

Ik druk op "wachtwoord wijzigen" maar krijg geen reset mail in mijn e-mail (gmail), wijzigen met code lukt ook niet want ik krijg geen code in mijn e-mail.

Hetzelfde heb ik met MijnZiggo, wat ik ook probeer, ik kom er niet meer in, zowel via de apps als welke internet browser voor Windows dan ook.

Ik heb caches en cookies gewist, wachtwoorden nogmaals nagekeken maar niets werkt.

Ik heb het vermoeden dat het ligt in de combi van Vodafone en Ziggo, maar ik ben de expert natuurlijk niet.

Gaarne jullie hulp,

 

Met vriendelijke groet,
Jermolai van Lammeren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Jermolai Wij hebben privé even contact met elkaar gehad en de aap is uit de mouw! Inmiddels kan je weer inloggen in zowel Mijn Ziggo als My Vodafone! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jermolai, goedemorgen en welkom hier!

Super irritant dat je momenteel niet kan inloggen in My Vodafone en Mijn Ziggo! Het is goed dat je aangeeft welke foutmelding je krijgt te zien. Op basis daarvan gaat er mogelijk toch iets mis in de combinatie tussen de gebruikersnaam en het wachtwoord. Ik kijk dit graag voor je na. 

Wil je mij de volgende informatie in een privébericht sturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone & Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Jermolai Wij hebben privé even contact met elkaar gehad en de aap is uit de mouw! Inmiddels kan je weer inloggen in zowel Mijn Ziggo als My Vodafone! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂 

John1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, ik zag een hele leuke aanbieding voor Ziggo internet only icm een vodafone abonnement. Klopt het dat je extra voordeel krijgt als je beide abonnementen neemt? Ik heb namelijk alleen internet van Ziggo nodig. Geldt die aanbieding dan ook? Ik las namelijk op deze blog

 

https://overstappenvanprovider.nl/internet/ziggo-zonder-tv-de-voordelen-van-internet-only

 

dat je voordeel krijgt in de vorm van extra tv zenders, hoe zit dat met Internet only?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @John1989 

Als je Vodafone en Ziggo combineert en beide abonnementen op hetzelfde adres actief staan, dan kom je in aanmerking voor de Gratis Extra's! Hier vind je meer informatie over de voordelen. Het gratis zenderpakket kun je alleen kiezen als je gebruik maakt van Digitale TV i.c.m een Mediabox of CI+ module van Ziggo. Hier kun je dus geen gebruik van maken als je kiest voor Internet Only.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic