jaspersondag

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Mijn Ziggo niet mogelijk na koppelen met My Vodafone

Beste, 

Sinds mijn vodafone en ziggo abonnement gekoppeld zijn lukt het me niet om mijn extra zender pakket te activeren omdat ik niet meer kan inloggen bij My Ziggo. Ik krijg de volgende foutmelding:

 

Ziggo Vodafone.JPG

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jaspersondag 
Oh jee, wat is dit vervelend. Het komt wel eens vaker voor dat het koppelen niet lekker verloopt. Ik zelf zeg dan ook altijd, lekker los van elkaar houden, dat geeft je minder stress en geen plaatje met een mannetje die de stekker er niet meer in krijgt 😉

Ik zag je oude topic dat je daar ook al had gevraag om te ontkoppelen, waarschijnlijk een andere koppeling tussen Vodafone en Ziggo. Je kan eventueel nog proberen om Ziggo account met Vodafone wachtwoord in te loggen, of net andersom. Dat wil soms ook nog wel eens werken.

En als het nu echt niet werkt, dan moeten we maar even vragen of @Cecilia je kan helpen. Ze is werkzaam bij Vodafone en kan in het systeem met je mee kijken. Kijk nog even of het lukt met inlognamen en wachtwoorden wisselen, lukt dat niet dan komt Cecilia je graag verder helpen 😁😊

jaspersondag
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Energieboy 

Thanks voor je reactie! Helaas werkt de oplossing die je aandraagt niet en blijf ik het mannetje met de stekker krijgen. 

Hopelijk kan @Cecilia me hierbij helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @jasperondag!

Zeker kan ik je hier opnieuw bij helpen. Ik heb je privébericht er even bijgepakt, zodat ik direct alle informatie weer paraat had. De laatste keer heb ik zoals verzocht Mijn Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Als ik nu jouw My Vodafone account controleer, dan is hier geen nieuw Mijn Ziggo account aangekoppeld. Met deze gegevens kun je dus niet inloggen in Mijn Ziggo. 

Op basis van de adresgegevens in je privébericht heb ik het Ziggo abonnement erbij gepakt. Er is geen Mijn Ziggo account geregistreerd met dit klantnummer. Wil je een nieuw Mijn Ziggo account registreren met je nieuwe gegevens? Dit kan met een ander e-mailadres dan voor My Vodafone. Wil je dezelfde inloggegevens gebruiken voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo? Dan kan je in My Vodafone het account uitbreiden met je Ziggo gegevens. 

jaspersondag
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Cecilia ,


Dat zou top zijn! Mag inderdaad met hetzelfde emailadres als het My Vodafone account. 

 

Thanks!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@jasperondag Je kan dit zelf regelen in My Vodafone. Als je inlogt en iets naar beneden scrollt kan dit via onderstaande: 

jaspersondag
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia Helaas krijg ik hier ook een foutmelding. Dit omdat het ziggo account nog gekoppeld is aan het emailadres van mijn schoonvader. Maar met zijn inlog, kom ik ook niet meer in het ziggo account. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@jasperondag Ah, dan zit daar de angel! Vandaar dat ik dan ook geen account kon vinden. Wil je zijn e-mailadres naar mij toesturen in onze privéconversatie? Ik kan het account dan verwijderen, zodat je vervolgens deze stappen wel kan doorlopen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ik heb je privébericht ontvangen @jasperondag! Wil je het zo nog eens proberen? Het moet nu namelijk lukken! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic