Ayman Abdalla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Informeer naar de betaling van termijnen in het nieuwe contract

Ik heb in november een factuur voor betaling ontvangen, waarvan het volledige bedrag voor het apparaat moet worden betaald, niet in termijnen. Hoe kan ik termijnen voor het apparaat hebben en niet het volledige bedrag betalen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ayman Abdalla, welkom hier!

Wat vervelend dat het volledige bedrag voor het toestel in één keer is berekend, terwijl je dit graag middels een toestellening had willen betalen. Als ik de bestelling controleer dan is deze online aangevraagd met een eenmalige betaling voor het toestel. Om die reden is het volledige bedrag nu in één keer in rekening gebracht. Dit kan ik helaas niet voor je wijzigen. Mijn advies zou zijn om even te bellen met de afdeling status order (0800 - 0560). Mocht er iets mogelijk zijn om de betaling alsnog om te zetten in een lening, dan zijn zij de enige afdeling die dit in orde kunnen maken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hallo @Ayman Abdalla 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je tijdens het bestellen aangegeven dat je je toestel wilt betalen via je abonnement, dus op afbetaling? En staat dit dan ook op de informatie die Vodafone heeft toegezonden (je contract)? Of kan het zijn dat BKR heeft aangegeven dat op afbetaling niet kan en dan betaal je je toestel in 1x. Ik kan dit niet voor je controleren omdat ik niet bij Vodafone werk. Heb nog even geduld en dan kijkt @Cecilia met je mee. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ayman Abdalla, welkom hier!

Wat vervelend dat het volledige bedrag voor het toestel in één keer is berekend, terwijl je dit graag middels een toestellening had willen betalen. Als ik de bestelling controleer dan is deze online aangevraagd met een eenmalige betaling voor het toestel. Om die reden is het volledige bedrag nu in één keer in rekening gebracht. Dit kan ik helaas niet voor je wijzigen. Mijn advies zou zijn om even te bellen met de afdeling status order (0800 - 0560). Mocht er iets mogelijk zijn om de betaling alsnog om te zetten in een lening, dan zijn zij de enige afdeling die dit in orde kunnen maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic