1
Vraag
2
Reacties
Alicia5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo,

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 28e van de maand. 

Is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

@Alicia5 Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb de incassodatum bij deze voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @Alicia5
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je te verplaatsen. Dit maak ik graag voor je in orde. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

@Alicia5 Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb de incassodatum bij deze voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @Alicia5
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je te verplaatsen. Dit maak ik graag voor je in orde. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

@Alicia5 Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb de incassodatum bij deze voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic