avreijnen

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Incassodatum wijzigen

Hoi, ik heb twee abonnementen op mijn naam staan (Red Together en Together Extra). Ik krijg nu steeds één factuur, dat wil ik graag zo laten. Wel zou ik graag de incassodatum wijzigen van nu rond de 15e van de maand naar rond de 1e van de maand.

Kan iemand van Vodafone hier dat regelen? Dank alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @avreijnen 
Ik heb de incasso datum aangepast naar de 28e. Dit zal vanaf de factuur van december zijn.
Houdt de komende 2 facturen voor de zekerheid even in de gaten.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Groet,
Steven

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @avreijnen 
Welkom op de Community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. De incasso kan plaats vinden tussen de 14 en de 28. Dit is in verband met het klaarzetten van de factuur.
Naar welke datum mag ik de incasso aanpassen? 
Houdt er rekening mee dat de incasso altijd rondom een datum plaats vindt. Dit is i.v.m. weekenden en feestdagen. 

avreijnen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @avreijnen 
Welkom op de Community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. De incasso kan plaats vinden tussen de 14 en de 28. Dit is in verband met het klaarzetten van de factuur.
Naar welke datum mag ik de incasso aanpassen? 
Houdt er rekening mee dat de incasso altijd rondom een datum plaats vindt. Dit is i.v.m. weekenden en feestdagen. 

Hoi Steven, dan graag de 28e!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @avreijnen 
Ik heb de incasso datum aangepast naar de 28e. Dit zal vanaf de factuur van december zijn.
Houdt de komende 2 facturen voor de zekerheid even in de gaten.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Groet,
Steven

Herman95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kun je die van mij ook aanpassen naar de 27 ste van iedere maand? B. V. D

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Herman95
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ook voor jou is het zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De 27e van de maand is mogelijk. Om dit aan te passen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. 

Ook kun je altijd even een chat starten met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen deze wijziging dan direct voor je aanpassen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic