M4rc0

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo!

 

Ik zou graag de incassodatum van mijn partner en mij willen aanpassen naar de 26e v.d. maand.

 

Zou graag met iemand van Vodafone in contact willen komen, aangezien de website me hierheen stuurt.

 

Mvg, Marco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @M4rc0, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving te wijzigen! Ik zag dat je in jouw Community profiel al de gegevens had vermeld. Voor dit mobiele abonnement heb ik de datum van afschrijving dan ook direct voor je aangepast. De factuur in juni zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna vindt de incasso plaats rond de 26e van de maand. 

Indien je dit ook wilt voor het abonnement van jouw partner dan wil ik je vragen om mij een privéberichtje te sturen met aanvullende informatie. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M4rc0 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen, bv @Cecilia. Ik heb haar nu genoemd nog even geduld en dan komt ze je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @M4rc0, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving te wijzigen! Ik zag dat je in jouw Community profiel al de gegevens had vermeld. Voor dit mobiele abonnement heb ik de datum van afschrijving dan ook direct voor je aangepast. De factuur in juni zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna vindt de incasso plaats rond de 26e van de maand. 

Indien je dit ook wilt voor het abonnement van jouw partner dan wil ik je vragen om mij een privéberichtje te sturen met aanvullende informatie. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

M4rc0
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel wel!

ik heb zojuist een privé bericht verstuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Yes, super bedankt voor het privébericht @M4rc0. Bij deze is het geregeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic