1
Vraag
2
Reacties
kde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen, help!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @kde! Bij deze heb ik de wijziging voor je doorgevoerd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen iedere maand rond de 27e worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @kde, goedemorgen en welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen. De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Welke datum van afschrijving zou jouw voorkeur hebben?
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @kde! Bij deze heb ik de wijziging voor je doorgevoerd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen iedere maand rond de 27e worden geïncasseerd. 

kde
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

 

Naast dat de eerstvolgende factuur na je bericht op de oude datum is geïncasseerd, is ook gisteren de factuur nog op de oude datum geïncasseerd. 

 

Kan je nakijken of je bovenstaande wijziging goed hebt doorgevoerd?

Alvast bedankt!

 

Groetjes Kim

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @kde, goedemorgen!

Zeker wil ik een dubbelcheck voor je doen. Ik heb de aanpassing om 10 februari voor je doorgevoerd. De factuur van 17 februari was toen al gereed in ons systeem. Hierdoor zijn zowel de factuur van februari en maart nog op de oude datum afgeschreven. Op de volgende factuur is de wijziging voor je zichtbaar 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic