1
Vraag
2
Reacties
Joa-h

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo! Ik wil graag de Incassodatum wijzigen naar einde maand. Kunnen jullie me helpen? Gr Jo

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Joa-h, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond het einde van de maand wordt afgeschreven. Dit zal dan rond de 28e van de maand worden. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Joa-h. Bij deze heb ik de datum van afschrijving gewijzigd. De volgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden afgeschreven. 

Hele fijne feestdagen alvast gewenst! 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Joa-h 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Joa-h, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond het einde van de maand wordt afgeschreven. Dit zal dan rond de 28e van de maand worden. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Joa-h. Bij deze heb ik de datum van afschrijving gewijzigd. De volgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden afgeschreven. 

Hele fijne feestdagen alvast gewenst! 🙂

Joa-h
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fijn, dankjewel! 

Dominique98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, 

 

Zou dit voor mij ook geregeld kunnen worden of moet ik dan bij iemand anders zijn? 
Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dominique98, goedemorgen en welkom hier!

Je bent hier helemaal aan het juiste adres. Bij deze heb ik de aanpassing voor je verwerkt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. De komende 2 facturen worden nog rond de oude datum afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zul je de wijziging terugzien 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic