1
Vraag
2
Reacties
Tascha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Goedemiddag, ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen van 14 naar 24. Groetjes Natascha 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1488Posts
  • 428Oplossingen
  • 542Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Tascha. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt hoor 🙂 

Wat nog wel van belang is en zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10555Posts
  • 3278Oplossingen
  • 2519Likes

Hoi @Tascha 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1488Posts
  • 428Oplossingen
  • 542Likes

Hi @Tascha
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je aan te passen. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van informatie. Wil je mij een privébericht sturen met de benodigde gegevens? Dan ga ik voor je aan de slag. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1488Posts
  • 428Oplossingen
  • 542Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Tascha. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt hoor 🙂 

Wat nog wel van belang is en zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10555Posts
  • 3278Oplossingen
  • 2519Likes

Hoi @Tascha 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1488Posts
  • 428Oplossingen
  • 542Likes

Hi @Tascha
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je aan te passen. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van informatie. Wil je mij een privébericht sturen met de benodigde gegevens? Dan ga ik voor je aan de slag. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1488Posts
  • 428Oplossingen
  • 542Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Tascha. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt hoor 🙂 

Wat nog wel van belang is en zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic