1
Vraag
2
Reacties
nikkiklopper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Beste,

 

Ik wil graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 27e van de maand. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen 🙂

 

Groetjes, Nikki

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @nikkiklopper
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Ik help je met alle liefde bij het aanpassen van de incassodatum. Je hebt mij direct al een privéberichtje gestuurd met alle extra benodigde informatie. Helemaal super, want zo kon ik direct voor je aan de slag gaan. Bij deze heb ik dan ook de incassodatum aangepast naar de 27e van de maand. 

Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @nikkiklopper
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Ik help je met alle liefde bij het aanpassen van de incassodatum. Je hebt mij direct al een privéberichtje gestuurd met alle extra benodigde informatie. Helemaal super, want zo kon ik direct voor je aan de slag gaan. Bij deze heb ik dan ook de incassodatum aangepast naar de 27e van de maand. 

Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic