1
Vraag
2
Reacties
basbohmer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Beste,

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen naar de laatste dag van de maand. Kan dit geregeld worden?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @basbohmer 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @basbohmer. Het is mogelijk om de incassodatum aan te passen tussen de 14e en 27e van iedere maand. Helaas kan ik deze niet op het einde van de maand zetten. Ik hoor graag naar welke datum je voorkeur uitgaat. Zodra ik het aangepast heb voor je, gaan de komende 2 facturen nog geincasseerd worden op de oude datum. De factuur daarna zal geincasseerd worden rond de nieuwe incassodatum. Dit zal altijd rondom een bepaalde datum zijn in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel, ik heb de incassodatum aangepast naar de 27e. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @basbohmer

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @GertjanKnip

Bedankt voor jouw privéberichtje met alle informatie! Zo kon ik gelijk aan de slag gaan om de datum van de automatische incasso aan te passen naar rond en nabij de 28e van de maand. Dit in verband met weekenddagen/feestdagen. In februari zal nog een keer op de oude datum worden afgeschreven (rond de 20e) en vanaf maart zal de factuur iedere maand rond de 28e worden afgeschreven 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @basbohmer 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @basbohmer. Het is mogelijk om de incassodatum aan te passen tussen de 14e en 27e van iedere maand. Helaas kan ik deze niet op het einde van de maand zetten. Ik hoor graag naar welke datum je voorkeur uitgaat. Zodra ik het aangepast heb voor je, gaan de komende 2 facturen nog geincasseerd worden op de oude datum. De factuur daarna zal geincasseerd worden rond de nieuwe incassodatum. Dit zal altijd rondom een bepaalde datum zijn in verband met weekenden en feestdagen. 

basbohmer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De voorkeur gaat dan uit naar de 27e.

 

Bedankt voor de vlotte reactie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel, ik heb de incassodatum aangepast naar de 27e. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @basbohmer

GertjanKnip

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Steven zou jij dit voor mij ook kunnen doen?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @GertjanKnip 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Steven is er momenteel niet. Daarom vraag ik @Cecilia of ze je verder kan helpen. Heb nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @GertjanKnip
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Zeker kan de datum van afschrijving ook voor jou gewijzigd worden. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum? Ik hoor het graag van je. Wil je mij dan ook een privéberichtje sturen met extra gegevens, zodat ik dit voor je kan wijzigen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Ook mijn collega's van de klantenservice (chat, telefoon) kunnen dit gemakkelijk voor je wijzigen. Mocht je het via die weg liever regelen, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Net wat jouw voorkeur heeft! 🙂

GertjanKnip

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

ik zat te denken aan de 28ste van elke maand.

hoe moet ik een privé bericht sturen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @GertjanKnip 

 


 @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). 


Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @GertjanKnip

Bedankt voor jouw privéberichtje met alle informatie! Zo kon ik gelijk aan de slag gaan om de datum van de automatische incasso aan te passen naar rond en nabij de 28e van de maand. Dit in verband met weekenddagen/feestdagen. In februari zal nog een keer op de oude datum worden afgeschreven (rond de 20e) en vanaf maart zal de factuur iedere maand rond de 28e worden afgeschreven 🙂

GertjanKnip

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic